Pengikut

Pagi Jumaat yang Barakah

Assalam...
Seindah nama Jumaat yakni penghulu segala hari...syukur Alhamdulillah...masih lagi dpt aku sedut udara kurniaan Mu yg maha esa..

Hari ni tetap berlalu mcm biasa...cuma hati agak riang...cam semangat sangat nak ke ofis...ntah kenapa...mungkin aura sebagai seorg ibu sgt2 menyerlah hari ini...ceewahhh!

Bgn cam biasa...tup2 hari ni buat bfast ko...ek elleh!...cam la mencabar sgt...mmg mencabar utk seorg ibu yg bekerja cam haku nih!, time management la yg selalu prob...yer laa..selalu tak buat bfast...tetiba semalam kak yong request nak bawak bekal ke Taska...so mlm tadi gi la kedai beli apa yg patut...

Kak Yong pun ok jer kejut bgn pagi, kecuali kak nyah yg memang byk 'drama' kalo suh bgn...liat sungguh! Lepas aku bersiap, aku siapkan anak2 pulak...miracle sungguh rasa hari ni, siap2kan segala2nya tanpa rasa sress! (selalu mmg stress...lagi2 kalo bapak budak tu outstation...sebelah jiwaku rasa hilang!

Hari ni bapaknya yang hantar...selalu pun mmg bapaknye yg nganto...aku pun anto gak...sbb sorang nak naik aku, sorang nak naik dgn bapak dia! dah dua2 pi hantar...selalu yg wat drama gitu si kak nyah laaa...kak yong steady jer...lau ada bapak dia...aku dia wat tak heran jerk! Huh...mcm keluar dr perut bapak dia jerrkkk...bila bapaknye tak de...pandai pulak nak berkawan ngan haku...eehhhh...ngan anak sendiri pun jaki...hahah...

Yer laa...bila bapak dia ada...ngan haku eksen la sangat...leh jadi gaduh tau...! semua yg maknye buat tak betul...apa kes???

2 ulasan:

  1. Hehehe...tu la pasal....apa khabar awak? lama tak dengar khabar?

    BalasPadam