Pengikut

Segmen : Aku blogger ! So What ???




Segmen : Aku blogger ! So What ???

First time nak mencuba nasibb... tajuk mmg gempakk..
Tentang saya???
Ummi Izzah...atau Norhalizah
Pendidikan tertinggi di UiTM shah alam jerk ... management study.. major dlm electronic records management ..

 Berkerja di New Straits Times Press, Bangsar, KL sebagai Database Executive kat dept Resource Centre diaorg ...

Nak jawab soalan pulak ...

1) Pendapat mengenai dunia blog: sangat bagus, best, jika digunakan ke arah kebaikan, menjana pendapatan

2) Positif + Negatif: Belum pernah alami negatif ... (mintak2 tak de lah)..! yang positif..diterima seadanya oleh kawan2 blogger lain...

3) Cari nama/glamor?: oh sudah tentu tidakk ... ! Hanya sebagai hiburan, bertukar info ... yg penting dapat ramai kwn... (kalo ada org nak kawan la...!)

4)Bangga: bangga jugak la ... walaupun tak sefemes en Ben!

Dah habis....

21 ulasan:

  1. eh2, saye ade kawan kat nstp. bakhtiar.da 30 lebey kot umur die. duk kat salak tinggi:P kenal x??

    BalasPadam
  2. terjah drpd belog abg ben, terjah blog saya jugak ea, hehe <3

    BalasPadam
  3. saya join jugak.. jemput baca yer..

    http://izamirridzwan.blogspot.com/2010/12/aku-blogger-so-what.html

    BalasPadam
  4. nazirul: kalau bakhtiar budak IT tu tahu lah..mmg kenal lah sgt2!..heheheh...

    Lulu: thanks lulu..saya mmg suka hijau!

    Saia Az: heheh..thanks..nanti kita terjah balik k..

    Izamir: Ok..kita terjah sekarang!

    BalasPadam
  5. smoga trus sukses dalam berblog yea!!..hehe

    BalasPadam
  6. man: mekasih byk...samalah kita terus sokong menyokong k!

    BalasPadam
  7. nazterjah menerjah anda...wow..keje kat New Straits Times Press,.

    BalasPadam
  8. singgah dari blog en. ben kak.... cantik! suka blog akak ni... hijau jeee... hehe

    BalasPadam
  9. Nazterjah: yess dear!..keje kat situ..nape ek?? tak de apa2 kan??? hhehee (dgn perasaan takut)!

    BalasPadam
  10. Amni: thanjs dear ... ! mmg suka hijau..

    BalasPadam
  11. wah...teruskn berblogging ya!!!
    selamat maju jaya..

    BalasPadam
  12. Hisham: Terima kasih byk2 atas sokongan!

    BalasPadam
  13. wah... setuju dgn pendapat yang bernas..kekekeke

    BalasPadam
  14. ngee jemput join GA yong yer

    http://www.alinacshoppe.com/2010/12/giveaway-kalau-saya-shopping-di-alinac.html

    BalasPadam