Pengikut

Bila 'mood' tetiba merundum ...

Assalamualaikum ...
Pernah ke kamu semua rasa apa yang IZ rasa? Tetiba jer 'mood' hilang. Nak buat satu apa kerja pun tak jadi tau tak...rasa down sangat2..nak menangis pun ada. Padahal kerja punya lah melambak... Apa nak jadi nie...Rasa nak je balik umah saat2 mcm nie!  

Apa istilah yang boleh kita panggil utk menamakan keadaan mcm nie? Parah juga tau kalau seharian mcm nie. Kalau duk di rumah tu, boleh lah thn lagi. Tapi kalau di ofis? Mau keras dibuatnya nak tunggu sampai waktu balik kerja karang!

Isshhh! tak boleh jadik nie...

8 ulasan:

  1. oo... sabar2.... kadang2 ada gak rasa mcm ni... tetiba rasa kosong je... mcm mana nak ckp ek... :D

    BalasPadam
  2. sy pun penah rasa camtu.. Yes! kita hanya akan ingat nak balik je time tu sbb time tu kita perlu masa utk bertenang.. & rumah je yg blh bg keselesaan pd kita

    BalasPadam
  3. cool....pergi amik air sembahyang..tarik nafas pjg2..

    BalasPadam
  4. En Mamat: tu lah...! tension jer kan..

    BalasPadam
  5. THE LEKAT: betu tu, dlm hati ingat umah je dah nie!

    BalasPadam
  6. Ujang: uikksss! Solat lum lagi!

    BalasPadam