Pengikut

Ikan oh ikan ....

Semalam bersamaan dgn cuti maal hijrah, izzah ambil kesempatan bawak bonda ngan adik2 gi aquaria klcc. Punye lah ramai manusia kat sana...sesak nafas dibuatnya...memula tiba tu...my little princess ok jer.. pas dah 1/2 jam kat dalam...si kakak mula buat hal...yg adik ok lagi lah..boleh lagi dipujuk2..rasanya dlm tu suara anak izzah je yg dgr..kejap2 jerit..kejap2 jerit...huisshhh..malu nyerr! Ada lah snap gambo ikan yang ntah apa2 nama nye tu kat sana...mcm bentuk, mcm2 spesis, besar sungguh kekuasaan Allah yg maha esa... DIA boleh berbuat apa sahaja bentuk atau rupa yg dikehendakiNYA!..Subhanallah..!

 Ntah apa la nama ikan nie...bentuk pun pelik

Rama2 nie dah sama cam dhn pokok tu warnanya...

Cantik pemandangan dlm nie...

Ntah apa la tu..cam faham jerr..


Tetiba lalu atas kepala wehh..terkejut!

Besar yang amat!

6 ulasan:

  1. salam ziarah & kenal,
    jln2 dr blog Ben

    BalasPadam
  2. Yati: thanks sudi dtg yati ...
    salam perkenalan juga ..

    BalasPadam
  3. depa seronok la tu.
    tu yg jerit sakan :)
    cek dah ke sana 2x.
    still mau p lagi.

    BalasPadam
  4. best kan pg sini...dh lame x jengah sini,last g pada 2007.ada lagi ke katak besar sebagai penyambut tetamu tur..he3

    BalasPadam
  5. wow...beshnyer...kena pegi nih...

    BalasPadam
  6. cek chun: tu la pasal ... kejap seronok..kejap tak de mood!

    simply nana: katak besar? tak nampak pun..dah x de kot nana...

    ijat: pegi...jgn tak pegi..!

    BalasPadam