Pengikut

Kunjungan rakan blog ...

Assalamualaikum
Selamat sejahtera buat semua warga2 blog sekalin...semalam, saya telah menerima kunjungan seorang rakan blog dan iaitu Dr Hafiz dan isterinya Dr Aisyah. Tidak saya sangka pekenalan yg cukup singkat di laman blog membolehkan kami bertemu di alam nyata! 


Pada saya, mereka berdua adalah org yang cukup berhemah. Tidak sombong walaupun kedua2 nya golongan profesional. Apatah lagi Dr Hafiz adalah seorang CDM dlm perniagaan HAI-O... dan saya merupakan seorang pelanggan yg telah menggunakan produk beliau. Yang paling saya suka, kita sebagai pelanggan tidak perlu bersusah payah mencari beliau utk beli barang, tetapi...beliau yang akan dtg kepada kita!


Itulah yang terjadi mlm tadi. Beliau dan isteri sendiri telah dtg ke rumah saya utk serahkan barangan yg di beli walaupun tersesat2 dlm perjalanan...saya benar2 tidak sangka...apatah lagi menghadap jamuan yg tidak seberapa, dgn kerenah anak2 saya lagi, tapi...mereka humble, mereka simple! 


Kini...saya bercita2 ingin menjadi seperti beliau dan isteri..Insyaalah...Terima kasih atas kunjungan!


p/s: Sesiapa yg berminat nak beli set Premium Beautiful, boleh lah pegi ke blog Dr Hafiz . Ataupun boleh juga hubungi@emel saya di najiha_nuha@yahoo.com...produk yg sgt bagus kerana saya sendiri telah merasainya...

3 ulasan:

  1. salam..
    semoga berjaya dalam perniagaan
    alhamdulillah laman blog merapatkan
    ukhwah antara kita..

    BalasPadam
  2. Terima kasih iz sudi terima kunjungan kami semalam

    BalasPadam
  3. zulkbo: wsalam
    terima kasih bro...

    Dr Hafiz: Sama2 dr...sng2 dtg lagi...

    BalasPadam